Jag är inte alls gravid och lycklig

Sv: Jag är inte alls gravid och lycklig

En till nöt m a o :mad:

ja ibland får man faktiskt lov o tänka så,;) men så är det inte alltid tack o lov, han fixade barnvakt i em bara för att jag skulle få "vila" på min rast, ska snart iväg o jobba igen... då glömmer man dedär stunderna då de verkligen skulle ha en spark där bak:D

Just vad gäller förra förlossningen så har det vänt precis! Han var med mig till aurora-barnmorskan och nu är det som en annan person när vi pratar om den som komma skall. Oerhört skönt!

Det var verkligen roligt att höra. Det lät förfärligt i din förra tråd, nämligen.

Men då tror jag att du har möjlighet att nå fram till honom även med hur tungt det är nu. Synd att han är både trög och otrevlig mot dig, bara.

Skriv ett brev till honom om hur du mår och hur tufft allting är just nu.
Kanske förstår han bättre när det får lite tid att sjunka in innan han svarar

ja ibland får man faktiskt lov o tänka så,;) men så är det inte alltid tack o lov, han fixade barnvakt i em bara för att jag skulle få "vila" på min rast, ska snart iväg o jobba igen... då glömmer man dedär stunderna då de verkligen skulle ha en spark där bak:D

Jag håller med. Och jag är tämligen säker på att han tycker jag är en riktig kärringjä*el ibland.

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30