Jag är illa ute..

E

eloon__

Okej.. DATAPROFFS; HIT!

Jag sitter på pappas jobbardator, han har allt i den. Får egentligen inte men vaffaan... Jaja, o så var ja inne på lunarskit och då hängde sig sidan. Så öppnade jag ett internett explorer-fönster till o gick in på buke och det funkar. Men det förstret med lunar går inte att få bort, har hängt sig helt! Nu kan jag inte ens komma dit för sidan kommer inte upp när jag klickar längst ner..:eek:


GAAH!! Är det nån som fattar?
Jag är död.
 
Sv: Jag är illa ute..

Buähäää...:cry:

Vilken knapp ska man trycka på för att den ska skärpa sig? Behövs uppfostran här..!

Okej, trodde jag att jag skulle komma undan så lätt..:cool:
 
Sv: Jag är illa ute..

Stäng av datorn och starta den igen;)
 
Sv: Jag är illa ute..

Pappa har massa jobb igång samtidigt så det är inte så snällt..
 
Sv: Jag är illa ute..

AHAAA! :idea:

Your an angel!:love: :bow:



Puh, tack så mycket! Den magiska koden ska jag komma ihåg..
 
Sv: Jag är illa ute..

eloon__ skrev:
AHAAA! :idea:

Your an angel!:love: :bow:



Puh, tack så mycket! Den magiska koden ska jag komma ihåg..
Sorry:o
Jag trodde att den hade låst sig ordentligt, jag är så van att sitta och hamra på dom där tangenterna så jag tänkte inte ens på det:o :o
 
Sv: Jag är illa ute..

Hah, det är ingen fara! Var bara själva sidan som hängt sig liksom, gick inte o få bort den. Men det hade nog funkat att stänga av o sätta på också, kunde inte göra det just nu bara.

Tack :D
 

Liknande trådar

Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 727
Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 845
Senast: Texaz
·
Övr. Hund Tidigare i år så blev min til först tjuvparad, sen när valparna blev födda så blev tiken OCH valparna stulna. Jag har anmält o polisen...
Svar
7
· Visningar
1 767
Senast: Golddigger
·
Hemmet Det här är vår hall. Numer råder det kaos, då huset vi bor i från början bestod av två lägenheter med liten hall, trapphuset var bara...
Svar
5
· Visningar
1 769

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp