M

minnisjasmin

Nån här dom har en jacuzzi? vad kostade det, lägg in bild och berätta :D

Sv: Jacuzzi

jag har en jacuzzi som kom med huset när vi köpte det. Det är underbart skönt men lite knepigt att hålla rent + att det drar en hel del el när man bubblar och det går åt mkt varmvatten (vårt är för 2 pers). Har man barn är det dock härligt att ha gott om plats att leka i badkaret.

Vår köptes på ett byggföretag som har "**** by night". Priser var 7.999. Just nu väntar vi på inkoppling. och vårt första bad.

080616%20010forminskad.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Jag vet inte hur du definierar jacuzzi men vi har ett "bubbelbadkar" med ett antal "spruthål" på rygg, fotända och sida av badkaret
Badrum+Badkar

Vi har också belysning men den hade jag ärligt talat även kunnat vara utan. Vi avstod också från en "bubbelmatta", d.v.s ett gäng spruthål i botten. Anledningen till detta var att det tydligen lätt blir ohygieniskt då det kommer ner hudavlagringar och dyl i hålen och fäster sig i mellanrummet på botten.

Vi valde också att ha ett långsmalt badkar då jag vill ligga utsträckt då jag badar (tror att det är 1.80 långt men det blir ändå kortare innermått då badkaren är ngt avrundade inuti). Med lite kärlek ryms dock två vuxna och två små barn men det blir förstås rymligare med bara en vuxen och två barn.

Liknande trådar

Gravid - 1år Man blir ju galen när man googlar, som gravid får man ju inte göra typ något alls…. Googlar man på jacuzzi så står det att man ska...
Svar
9
· Visningar
1 784
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Samhälle Här tömmer dom komposten varannan vecka, och brännbart var fjärde vecka. Det har alltid varit full tunna efter fyra veckor, men det har...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 183
Senast: Magnum
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar