Jacsons storlekar

kolblakkur

Trådstartare
Tänkte köpa en rock från Jacson. Har aldrig haft eller provat något från dem och tänkte beställa från nätet. Hur är de i storlekarna? :)

Jag har inte provat något från dem de sista åren men förr (5år sedan) var de väldigt små i storleken på jackorna normalt XS-S hade en L från dem

Jag provade en väst ifrån Jacson igår och jag har normalt 44-46, L- XL i storlek och i den så satt XL tajt över brösten (vilket inte är svårt med G-kupa) men, jag vill säga att de är små i storleken. Är man mitt emellan så ta den större storleken!
Mvh Hon som hatar när det är för tajt...

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Ska beställa en Thermobar, men så ska man välja längd på kabel 2, 10 eller 20 meter Säkert en jättedum fråga men Hur ska man tänka...
Svar
6
· Visningar
260
Senast: Johannna1
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Elektron
·
Utrustning Alla tävlingskavajer jag provade på hööks som var upp till 44 går ej att knäppa vid bysten. Finns de kavajer med storlek 46-48...
Svar
8
· Visningar
552
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg