Jacsons nya ridsko

Sv: Jacsons nya ridsko

De är jag också nyfiken på!! :banana: De skall visst inte vara så dyra. Jag skulle vilja veta vilka som säljer dem men jag kommer inte ens in på deras hemsida. Jag tror att det är www.jacson.se. Har jag fel?

Dom har jag inte hört någor om, hur ser dom ut??
*Lozzan som behöver nya stallskor*

Jag köpte ett par till min dotter på "lillhästen".
Hon stormtrivs i dom. Tycker dom är jättebekväma och praktiska nu på sommaren.
Ursnygga var dom också, mer riktig sko än "ridgympadojjorna" som finns.

Lillhästen i stav säljer dessa för 295! Tänkte de kan vara bra som extra skor i sommar.

Aha! Nu vet jag vilka dom är, har provat dom. Dom ser lite kosntiga ut när man har dom på sig eftersom dom är höga i vristen och den börjar lite tidigt, men jag har sånna fötter så dom passar rätt bra

Jag har breda fötter med högt fotvalv och höga vrister..tror du dom skulle passa?

Jag har också högt forvalv, eller extremt. Iläggen är tillochmed för låga för mej så jag vet inte. Men dom var skapligt byggda.

jag tycker de är jätte bra :) men de är lite konstiga i storleken, jag som normalt har 36 var tvungen att löpa 35 :eek: ... de är rätt så smala i foten också...

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
16
· Visningar
807
Senast: BoYo
·
Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
237
Senast: Jeps
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 458
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka