Jacson kavaj?

M

_Mella_

Jag ska köpa en ny kavaj och undrar hur Jacsons kavajer är?
Figursydd? Hur är storlekarna?

Hade främst tänkt den med stretch.

Sv: Jacson kavaj?

Tråden bör ligga på utrustning, kanske får du mer svar där :) Be moderatorn flytta den

jag har en jacsonkavaj den gråa nya. har 36-38 men köpte en cl160 sitter alldeles utmärkt.. de är följsamma o stretchiga(hur d nu stavas) inte så varma heller... lycka till!!

Jag har en sådan är jätte nöjd med den. storlek 34 och 160 lika dana men den med dem färg detaljerna jag ville ha fanns inte i 34 då så jag tog 160. Funkar utmärkt!:rofl:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 309
Senast: MML
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 208
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Visst finns här en del menskoppsanvändare? Har ni några värdefulla tips för en "nybörjare"? Jag undrar främst kring hur man väljer...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 999
Senast: Bufera
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka