M
millansnillan
Sv: Jaaaaaaaa!
Tejpa upp ett papper på den vänstra sidan kanske?
Tejpa upp ett papper på den vänstra sidan kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
millansnillan skrev:Tejpa upp ett papper på den vänstra sidan kanske?
Mynta2 skrev:Tonåringar gillar lätta/snabba saker...helst med mycket piller runt omkring. Har du aldrig märkt det ?
Nej.
Jag har väl vart tonåring jag med, och då älskade jag när det var mycket tekniskt runtomkring, helst med mycket funktioner och massa onödigt trams. Nu gör jag inte det eftersom det tar för mycket tid. Ta bara Lunar som exempel. Den sajten domineras av ungdomar, det mesta är krims krams som göra sitt krypin stajlad med olika funktioner..Vem bryra sig om jag gjort stjänhimlen på en sida ? Blir det roligare då ?
Personligen förstår jag inte hur man kan ens bemöda sig att gå in på en sådan sida. Och lunarstorm är "ute" eller vad man kan kalla det. Det var ett par år sedan lunarstorm var stort. Så tydligen är inte de där pillriga sakerna så populära.
Ang åldern har med saken att göra (igen)..jag har ju kollat upp när dessa tjatmänniskor är födda..de som tjatat sig blå över att snabbmenyn ska införas..Jag lovar dig att: 90% stannade vid 20 strecket...
Alla sa antagligen inte sina åsikter. Det kan ha vart så att det var de yngre som utmärkte sig mest.
Snabbmneyn igen: vad ska dom med nedsatt synförmåga på BÅDA ögonen göra då ?
Jag har nedsatt syn på båda ögonen. Men jag har mycket kraftigare på ena ögat.
Menyn är ju micro-text....Ska dessa sluta vara här ?
DAtorer har en funktion som gör att man kan ställa in textstorleken för alla hemsidor.
Självfallet ska väl vi med helt OK seende göra så även dessa kan vara här. Ska vi utestänga människor pga av våran bekvämlighet med en snabbmeny ?
Se ovan, det behöver man inte göra.