Jaaaaa!!!!!!!

Snuffsan

Trådstartare
Mitt ex, Minis pappa, har samtyckt om att jag ska ha ensam vårdnad!!

Jag är så glad så ni fattar inte det!:banana:

Äntligen är vi av med skitstöveln (och ja, jag tar mig friheten att kalla honom det idag).

Gissa om vi ska fira i kväll!:bump::banana:

Rent formellt ska soc skriva på papperna innan det gäller, men det kommer inte att bli några problem.

Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Tack allihop!

Tönten har tydligen bytt efternamn (utan att berätta det) och gift sig med sambon han skaffade för 7 år sen (hon som kastade ut Mini som vissa kanske minns).

Men han skrev på papper om samtycke och skickade dem till tingsrätten mer eller mindre med vändande post. Jag är jättenöjd men funderar ändå över hur lätt man kan ta på föräldraskapet. Nåja, nu slipper vi honom. Mini kommer att bli jätteglad när jag berättar, vi har båda varit lite rädda för att han skulle höra av sig till oss då han fick stämmningen från tingsrätten.

Vilken lättnad!!!

Härligt att höra att systemet fungerar och stort grattis till er båda!:bump:

Men SUPERGRATTIS! :bump: :bump: :bump:
Då stryker ni ett definitivt streck över den människan i era liv! Att ha en efterhänsen skugga efter sig som inte vill vara efterhängsen skugga är nog mer plågsamt än att få ett definitivt 'nej tack'. Fira ordentligt nu! :)

Åh vad glad jag blir för din och Minis skull.
Det gjorde hela dagen till en bra dag.
Och kanske hela veckan.

Grattis från djupet av mitt hjärta.

Ja gissa om vi ska fira efter träningen idag!!

Ska köra om handla en flaska gott vin till mig och en cider till dottern så vi kan skåla ordentligt.:banana:

Jag ringde tingsrätten för att kolla hur det går och hur långt papperna hunnit och jag blev så glad att jag började gråta när jag fick beskedet. Vilket kvinnan jag pratade med hörde, så hon började också sympatisnörvla.:rofl:

Det känns alltid bra att kunna hjälpa till när man har specialkunskaper! Och det känns ännu bättre att höra att det funkar!

Nämen grattis! :banana::banana::banana:
Vad skönt för er att vara av men den obehagliga dödvikten, mentalt alltså, att släpa på.

Mitt ex, Minis pappa, har samtyckt om att jag ska ha ensam vårdnad!!

Jag är så glad så ni fattar inte det!:banana:

Äntligen är vi av med skitstöveln (och ja, jag tar mig friheten att kalla honom det idag).

Gissa om vi ska fira i kväll!:bump::banana:

Rent formellt ska soc skriva på papperna innan det gäller, men det kommer inte att bli några problem.
Jag lovar, jag fattar exakt! :) Vad härligt! Vilken lättnad för dig och mini! Fira riktigt ordentligt nu:D
:bow::bow:

GRATTIS!!!!!!

Skönt att det löste sig så bra och utan mer tjafs!

ros.jpg
ros.jpg
ros.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 229
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Jag ska försöka fatta mig kort. Vi är separerade sedan drygt 8 år. Barnen bor 50/50, gemensam vårdnad. Barnen är skrivna hos mig. Vi...
2
Svar
26
· Visningar
5 568
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV