gul_zebra

Trådstartare
Där försvann astrilderna, de enda vettiga fåglarna i lägenheten. Båda dog nån gång inatt.

dsc04694_orig_SE.jpg

RIP

Sv: Ja...

Jupp.
Ingen aning. De var hur pigga som helst innan, sen såg mamma idag att båda låg där, döda. Blir till att hålla koll på monstren här hemma då ifall det skulle vara tal om nåt virus... Men får väl hoppas på att de helt enkelt "blev gamla samtidigt" eller nåt :crazy:

Vad skumt, måste ju vara virus , det brukar ju vara rätt osannorlikt att dom skulle dö av ålderdom samtidigt...Vad trist! :(

Jo precis.
Mamma kastade ju dessvärre pippisarna också, så inte kan de obduceras heller. Inte för att jag tror mamma hade lagt pengar på det då, men iaf. Så vi får hålla koll på sparvisarna ett tag nu och hoppas på det bästa... :crazy:

Jo precis.

Ska ringas till vetten så snart som möjligt också och höra... Bara hoppas att det är en slump, de andra fåglarna må vara jobbiga men bli sjuka och/eller dö ska de ju inte behöva :crazy: Ni får hålla tummarna för att allt går bra!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
990
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 988
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama