Ja!! På torsdag kommer han, igen!!

C

Cronis

Åh, nu ska jag vara hundvakt igen! Jag längtar så!! :bump:
Det ska bli såååå kul. trots att hunden äter upp mina strumpor, å biter hål i våra filtar, lakan å täcken... :crazy:
Samt inte äter hans mat han får med sig av ägaren, så vi blir tvugna att köpa frolic... :p Det är det enda som duger, tydligen! :D
Han ska vara från torsdag nästa vecka, tills söndagen! :bump: :banana:

Sv: Ja!! På torsdag kommer han, igen!!

Kul! :bump:

Jag går också i väntans tider... Men jag ska hämta en alldeles egen liten valp :love:

220293335KEjDtg_ph.jpg

Nästa helg ska jag hämta honom =)

Gah!
Vad söt! :love:
Ras?
Vad ska den heta?!

Det är en Jack Russel. Han är redan döpt till Rock'n'Roll, så vi kallar honom för Rocky.

Han är alldeles för söt och på pricken lik pappan, som vi känner sen tidigare :)

Vad kul!! :bump:

...men vad arg jag hade blivit om någon gav min hund annan mat
än den han skulle ha.. :p :devil:

Han är helbrun om man bortser från den vita fläcken under magen och lite vitt på tassarna.

Jag tycker han är helcharmig :D

Att en JR kunde va så söt :D

_malle__ skrev:
Det är en Jack Russel. Han är redan döpt till Rock'n'Roll, så vi kallar honom för Rocky.

Han är alldeles för söt och på pricken lik pappan, som vi känner sen tidigare :)

Jasså är det, men det ser inte ut som en sån tycker jag...!
Men gudomligt söt är den iaf!! :p :love:

Visst är han!
Stackarn, han kommer aldrig få vara ifred från mig =)

Jo han är faktiskt renrasig, tro det eller ej ;)

_malle__ skrev:
Visst är han!
Stackarn, han kommer aldrig få vara ifred från mig =)

Jo han är faktiskt renrasig, tro det eller ej ;)

Haha...
Med Perro är det tvärt om, det är vi som aldrig får vara ifred från honom... :D :crazy:

Nej, det är han inte. Jag tänkte göra det när jag fått honom.

det kan du inte göra, dom stänger stamboken till nyår.. Jag råder nog dig att tänka över det en gång extra, beroende på vad du vill göra med din hund

Jag tänkte bara ägarregistrera honom, kan man inte göra det heller?

Jag ska "bara" ha honom som sällskapshund.

Har läst lite om det där. Tydligen så kan jag ägarregistrera honom hos Jordbruksverket? Det är den enda registreringen jag vill göra.

jaha, dåså :)

Du vet att om du inte registrar honom i någon rasklubb kan du inte tävla med honom eller ställa ut, han kommer alltså räknas som "blandras"

Det är inga problem alls för oss. Han har för mycket brunt så det är nog ingen idé att ställa ut honom ändå.

Hur är det med agility, måste hunden reggas för att man ska kunna tävla i det? Tänkta träna det med honom.

Jag vet faktiskt inte riktigt hur det är med agilityn.. har för mig att blandraser accepteras upp till en viss nivå

Jag ska själv börja träna så smått till våren när min grabb blir tillräckligt gammal :)

Kul =)

Vad har du för hund?

Liknande trådar

Hundhälsa Jag orkar snart inte längre. Det har till och med gått så långt att jag har ont i magen varje gång hunden ska få sin mat. Mantrat "ska...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 907
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 506
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hur perfekt måste ens liv vara för att det ska vara okej att skaffa hund? Jag menar - hur anpassat till hunden måste livet vara för att...
2
Svar
23
· Visningar
4 029
Senast: Migo
·
Övr. Hund Kära Buke! Jag har ett problem som jag skulle behöva vädra/be om råd. Jag har förstått att det här på hund finns en massa erfarna...
2
Svar
37
· Visningar
3 921
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård