Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Söööt med haklappen!
Det ser ju rätt svullet ut runt kotan på din, emn såret ser rent och fint läkt ut!
Keilir har varit inne och bränt/skurit bort svallkött en gång. När det kom tillbaka (vilket det gjorde) provade vi med laser istället och det tog bort svallköttet på en behandling! Helt fantastiskt!
Det är svårt det där med utfodringen medan de står still...och så är det så olika hur de växer.
Jag antar också at det är svårare med läkningen när skadan sitter högt upp på skenan.
Håller tummarna för att din gulle läker fult ut som han skall!
/Malin
Det var ju klart att jag hämtade hästen. Här har vi skillnad mellan finalndssvenska och rikssvenska helt klart... ordet "nog" används olika.
Har du läst hela tråden?
/Malin
Lasern tar tyvärr inte försäkringen.
Det kostar 550:-/gång.
/Malin
Kan inte låta bli att ännu en gång påminna om att håll modet uppe alla som har skador på sina hästar. Har varit där jag med så jag vet hur det känns, själv vet jag inte hur många liter tårar som fallit påvägen hem från stallet........dessa tårar glömmer jag aldrig och jag är än mer ödmjuk idag efter allt jag gick igenom.
Ville bara skänka en tanke till er alla som är mitt uppe i allt nu......
Kram till er alla från en som varit där........
mvh Fatima