Ivanhoe FRH 743?

D

Doris Day

Någon som har en avkomma efter honom? Funderar på att köpa en påläggskalv som har honom som fader.

Vad tror ni om rasen Fredriksborgare inom dressyr?

Sv: Ivanhoe FRH 743?

Ivanhoe har ju fått bra poäng på sina gångarter så det är väl möjligt att han lämnar avkommor med bra gång. Vad är det för moder? Danskt varmblod?

Fredriksborgare funkar bra till dressyr om man hittar "rätt". Precis som med andra raser finns det ju en del som har det och de som saknar det...

En hingst har ju gått Young rider-EM (eller om det var junior, tror dock på YR), en tävlat upp till GP, här i Sverige går en St:Georges och så många många fler. :)

Liknande trådar

Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
9 202
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: linlar1
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
24 142
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24