Iväg till tävling..

S

Sudd

Ni som är ute på vägarna och åker en del. Vet ni vad vägen mellan Kungsgården och Svärdsjö är i för skick nu ?
Ska ev. åka till Svärdsjö och tävla nästa helg, och det blir ju en liten omväg om man ska åka till Falun först. Jag kommer ifrån Gävlehållet.
Men jag åkte den vägen för några år sen och den var helt bedrövlig..ingen höjdare att åka med transport o häst direkt..Men jag har hört att dom har fixat till den..????

Sv: Iväg till tävling..

Upp till Lumsheden har de fixat till den. Jag har för mig att de har breddat den lite. Åkte på den vägen förra året. Tror jag. Eller om det var året före. Men den är ju fortfarande krokig....:) Fast efter lumsen så vet jag inte hur det ser ut. Tyvärr.

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: zarmino
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 101
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 176
Senast: Hazel
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama