Istölten i Borås

K

KarinoGlofaxi

Hejsan alla undrar bara om ni skall till istölten i borås och titta. Det blit noh jätte skoj med massor av fina hästar...... :banana:

Jag skall i allafall dit och till och med vara med skall bli gör kul

MVH
KarinoGlofaxi

Sv: Istölten i Borås

Jaaaaaaaa.....va kul att ni ska vara med. Din hingst är så himla fin :love: .Funderat på att åka dit men var eventuellt upptagen då :cry: ...men annars vill jag dit såklart. Kollade på deras hemsida...verkar ju bli kanon.

jag skulle dit men det va ju så dyrt att gå in..det kostar nog 250 tror jag... tycker ni att det är värt det??
För min del blir det nog inget...
synd att det inte va lite billigare.. :crazy:

Jajjamensan dit ska vi och titta. Ska bli jättekul. Biljetter är redan beställda och betalda.
Va roligt att du ska vara med. Är ju alltid kul och titta när det är någon man känner som är med. :banana:

Jag tyckte också att det var alldeles för dyrt och har därför bestämt mig för att inte gå. Synd, det hade varit roligt att se annars. Lycka till alla ni som skall vara med och tävla!

Har varit ifrån islandshäst-världen ett tag nu så jag är inte så uppdaterad. När, var ,hur ??
Låter roligt. Har inte så långt heller.

Jag tyckte ochså det var dyrt .Men det skall bli kul att se lite andra människor istället för bara all topp ryttare, Utan vi vanliga människor ochså.Så jag tcker nog att det är värt dom pengarna det är inte så ofta sånt här inträffar i Västra Sverige så man får ta chansen.

Jag skall inte tävla Glofaxi utan han skall vara med på hingst showen.

Jag skall tävla mitt lilla sto istället för första gången. lill skruttan är bara fem år så vi får se hur det går.

Ha det gött

KarinoGlofaxi + Aska

:banana:

Oj, 250kr och jag som funderade på att ta med hela familjen= 1000kr blir nog lite väl mycket + resa från Växjö....blir nog helkväll med melodifestivalen i stället!

När de äntligen ordnar något i Västsverige är det för dyrt för att gå, tycker jag. Det är synd eftersom det hade varit roligt. :(

Hej
Nu har vi varit där och hunnit sova på saken. Jag tyckte det var roligt och känner att det var värt 250kr. Aska så fin ut Karin. Men vi såg väl inte till Glófaxi?! Eller missade jag .....
Jag håller tummarna att vi får gå på istölt i Borås fler gånger. :banana: Med mer erfarenhet och tid kan det bli riktigt riktigt bra tror jag.

Det var faktiskt värt 250:-

Ingen som tog några bilder dom vill dela med sig av :idea:
Själv glömde jag digitalkameran :(

Vill bara säga att det var skit kul att rida där inne.....
Min mamma har tatt massor med kort på alla hästarna vi skall framkalla snart så får vi se om det har blivit någa bra.....

Liknande trådar

Tjatter Jag fick för mig att det skulle vara kul att åka och titta på något vattenfall och promenera lite i fin natur (typ skog runtomkring...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: FrDrake
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 403
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
896
Senast: yamyam
·
Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
1 042
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård