A

Amelia

När var det de skulle visa istölten på tv,, var det inte den här veckan????

Den i Jukkasjärvi (eller var det nu är)? den går den 28/3, men jag vet inte om de sänder den samma dag.

/Malin

Rätt men vi tävlar 27/3....börjar bli nervös....
Men min kära pålle har gått bra nu... ;)

Häftigt! Det får man ju inte lov att missa. På vilken kanal sänds det??

LYCKA TILL, ni som skall tävla.

:bump:Helen:bump:

Vet tyvärr inte när det sänds på tv men har turen att få följa med en av mina bästa vänner och hennes familj upp till Jukkasjärvi och titta på "riktigt"! :D Ska bli JÄTTE kul + att våran förra häst ska vara med och tävla där :) :bump:

/Stallflicka :banana:

Jag vill också se!!!!
Men på TV4:s sida så står det inget om att det skall komma imorgon....? :eek:
Vilken tid kommer det att visas?

Tacksam för svar!

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

TV4 ska få material sänt till sig och det ska sändas i Hästliv. Jag vet inte när.

vad synd att det går på tv4+ :( har tyvärr inte den kanalen.. tack ändå! :)

Var där och tittade, jätte duktiga allihopa! :D
Fina bilder! Är du en bifrostare? :) Själv är jag en f.d "midurit".. har tinker nu. :rofl:

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I veckan pågår Gæðingakeppni-SM för Islandshästar på Himmelstalund i Norrköping. SVT träffade islandshästen Felix frá Gafli och Linnéa...
Svar
0
· Visningar
110
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Gör dig redo och planera in stunder i tv-soffan under den kommande veckan. Här hittar du SVT:s tv-tider för att kunna följa paradressyren.
Svar
0
· Visningar
78
Senast: Gunnar
·
Tävling Bara någon timme kvar! Själv kommer jag försöka se alla sändningar, och på fredag har jag faktiskt fått en lokal pub att visa...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
19 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat