Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nyligen använt det och diskuterat just det med säljaren. Han sa att vissa som haft problem och isolerat med cellulosa har blivit av med problemet. Andra har kvar problemet. Grejen med detta är att gångarna rasar igen liksom när de gräver så den är ju inte så tacksam för dem att bygga i.Nu när elpriserna rasar iväg funderar vi på att isolera övervåningen med cellulosaplattor.
Någon som har testat detta material? Gillar mössen att bygga bon i det?
Tack för svar! Är det lös cellulosa då eller är det plattor. Om det är lös cellulosa hur gör ni så att det håller sig på plats? Vi hade tänkt att ha det för att isolera väggen.Nyligen använt det och diskuterat just det med säljaren. Han sa att vissa som haft problem och isolerat med cellulosa har blivit av med problemet. Andra har kvar problemet. Grejen med detta är att gångarna rasar igen liksom när de gräver så den är ju inte så tacksam för dem att bygga i.
Nu när elpriserna rasar iväg funderar vi på att isolera övervåningen med cellulosaplattor.
Vi har cellulosa i de renoverade delarna av huset (byter ut efterhand) och hittills inte märkt några musproblem. (Eller ja, inte specifikt där vi har cellulosaskivor, men in kommer dom ju ibland )Nu när elpriserna rasar iväg funderar vi på att isolera övervåningen med cellulosaplattor.
Vi har också men de får inte komma in för jag är allergisk.Vi har isolerat huset med cellulosa i golv/väggar/tak. Inga musproblem men har å andra sidan
Då är det ju svårt för dem att jaga mössen i huset åt digVi har också men de får inte komma in för jag är allergisk.
Vi har använt lösull i tak och snedtak. Det ligger på plats med plast och glespanel och så rör man inte när det är klart. I stående väggar har vi glasfiberskivor men jag gissar att det är samma princip om man använder lösull i väggarna som i tak/snedtak. Du får ställa frågan till de som kör ut det. Jag har en bra kontakt om du bor i Stockholmsområdet. Samma företag finns dock i flera delar av landet så är de ens i närheten av så bra som de var här är det definitivt värt att ta in dem.Tack för svar! Är det lös cellulosa då eller är det plattor. Om det är lös cellulosa hur gör ni så att det håller sig på plats? Vi hade tänkt att ha det för att isolera väggen.
Tack för svar! Är det lös cellulosa då eller är det plattor. Om det är lös cellulosa hur gör ni så att det håller sig på plats? Vi hade tänkt att ha det för att isolera väggen.