Islandssaker på Stockholm Horse Shows mässa?

D

diny

Hej!

Hade tänk åka ner och julhandla till stockholm och då tänkte jag passa på att köpa bla nya ridbyxor och ett träns. Jag gillar de lite lösare "islandsbyxorna".

En del som har varit på Stockholm Horse Show säger att det finns hur mkt saker som helst (gäller nog att hålla i plånboken :d ). Har någon här varit dit? Finns det några islandssaker där?

Om det finns lite eller inget så finns det några butiker i stockholms området ni kan rekomender. Som man kan ta sig till utan bil men har inget emot att gå en bit.

Sv: Islandssaker på Stockholm Horse Shows mässa?

Jag tycker det är jättebra att handla där. Sist köpte jag två Sonnenreiter-byxor hos Islandshestkonsult, ett par på Börjes i jeansmodellen för bara 150 kr el nått som är jättesköna nu under sommarn, svala. Du kan köpa ett släp, sadlar, jackor o overaller o reflexer från Boett, böcker o väl nästan precia allt. Bäst är att komma i god tid o handla klart innan showen börjar el stanna över natten om man så vill. Träns finns i alla modeller från huvudlag i islandsmodell hos Islandshestkonsult till vanliga med "allt" på.

Det brukar gå åt några tusenlappar. Men i år ska jag stanna hemma, jag gjorde av med årets alla inköp under VM-veckan så det räcker o blir över. Här levs på potatis hösten ut.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 179
Senast: valy
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 833
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering