Isländsk buketräff i södern!

Muninn

Trådstartare
Alla som känner sig manade: Ska vi inte dra ihop en buketräff för oss islandsintresserade? Nu när juletider närmar sig?
Jag kan lova mat, och trevligt sällskap, och säkerligen sovplats.
Sovplats för häst vågar jag dock inte lova bort, så vi får klara oss med de hästar som redan finns i stallet och de elever med häst som jag kan skramla ihop.
Men umgås, snacka häst och ryttarutveckling, sits, framtid, och lyssna på isländsk musik och grilla mitt i vintern, det kan jag bjuda på!
Känns det intressant? :)

Sv: Isländsk buketräff i södern!

Verkar ju skoj:)
då kan man ju snacka lite sadlar med.
Blir det någon ridning?

Men är det någon som hinner det INNAN jul?

Är det inte bättre efter kanske?

Det vekar hur skoj som helst! Hade varit jätteroligt att få lära känna personerna bakom nicken :)

Om datumet passar och om man är välkommen så kommer jag gärna. Kan även ta med mig så du inte behöver stå för allt.

kl

Kul idé! Nu har jag förvisso en liten ammande bebis, men man kan ju alltid kika förbi en stund :)

...och hon ska ju inte amma för evigt, så blir det efter vintern är jag med utan bebis.

Men vi kanske ska ta det till vårkanten då? Jag mest fick inspiration nu i juletid :D

Jag vill! :D Är nere 20-26, så vi kan väl klämma in det då? :rofl::rofl:

Nä, hade väldigt gärna kommit, men kanske att jag lyckas pricka det om det blir till våren istället? :laugh:

Lämnar mitt märke i tråden, gillar utflykter och hästsnack!
Håller tummarna att jag är ledig när det gäller. Framåt våren låter fint :)

Härlig idé tycker jag!! Lite julmys nu och kanske en uppföljning till våren?? :idea: Skicka ut ett datum så hoppas jag att jag är ledig! :D

Om datum passar skulle jag gärna åka neråt landet för isländsk buketräff :)

Intresserad men tror att det är svårt innan jul. Vi är i alla fall fyra här på tråden som skulle kunna samåka :)

Vad kul att så många från hela landet är på!
Vad är ni sugna på? Och vilken tid kan vara lämplig för er alla?

Som sagt, jag tror mitt/vårt place kan vara bra samlingsställe. Vi finns nära tågstationer, här finns stor ridbana och bra med plats för alla tvåbeningar :)

Jag tänker utan, och så kan vi åka runt till lite olika stall och kika på bukehästar och så :)

Jag vill också gärna vara med om jag kan när det blir!
Våren låter super tycker jag :)

Liknande trådar

Övr. Barn Ångestnivån stiger här i mammahjärtat när 6-åringen visar mer och mer stress-symtom Hur kan man lösa umgänge/boende med båda...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
40 740
Senast: Bellami4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve