islandshingsten Huginn

L

love pearl

Jag har köpt en unghäst efter Huginn fra kirkjubae, han ska vara född 1984, nu undrar jag om någon vet något om honom eller möjligtvis har en bild av honom, skulle vara intressant och se hur han ser ut och vad han var för hingst.:)

Sv: islandshingsten Huginn

Hejsan,

Jag vet inte så mkt om Huginn, men hittade en länk när jag sökte efter hans namn LÄNKEN Där hittar du en bild iaf :)

Jag har också ett sto efter Huginn som är född 1992. Fux med tecken i pannan och en vit lite strumpa :)

//Jozzi

Hej Jozzi!

Och tack för hjälpen, ja han är väldigt lik honom utseendemässigt, men min valack är svart på huvud och ben, resten brun och röda slingor i man och svans. Han är bara 3 år, så han ska ridas in nu i vinter. Om du hittar något mer får du gärna skriva igen.

Hej!

Jag gick in på google på ellemosegård där min häst är född och där Huginn står nu, så jag hittade bild på både Huginn och mamman till min häst, så jag har mailat dem och hoppas få lite information, så ditt tips är jag glad för.

Liknande trådar

Katthälsa Hej. Jag undrar hur säkra alla hem-test för Gardia är? Jag har 7 katter, testade en på måfå som inte har symtom. Enligt testet är han...
2
Svar
28
· Visningar
1 308
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 039
Senast: fio
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
717
Senast: tara
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • FÅRtråden

Hästrelaterat