Islandshästsidan

Sv: Islandshästsidan

Det är inte bara isis-gnägg. En-herrans-massa-gnägg är vad det är!

Och av mina tre forum så är ett sammanslaget med ett av break_a_legs och ett har bytt nam. Höll inte på att hitta det. Lite trött kanske. :D

Hoppas det blir bra nu, bara Lobelia (visst är det hon som moddar isis?) får tid nog att börja sortera ner gnägg-trådarna i isis-gnägg åt er.

...Hoppas det blir bra nu, bara Lobelia (visst är det hon som moddar isis?) får tid nog att börja sortera ner gnägg-trådarna i isis-gnägg åt er.

Det blir säkert så bra så, hjälpsamma som vi är så använder vi lilla triangeln ju:angel: .

/Rea, ökänd forumpolis:rofl:

*kl*

Gunnar - det hamnar fortfarande en massa gnägg på "förstasidan" på islandhäst. Nu senaste om isis-frisyrer :crazy:

Kan man inte lägga tävlingssidan i nivå med de tre andra underforumen så man MÅSTE välja ?

Annars får man samma resonmang som sist "Jag prövar att lägger tråden här på förstasidan där "alla" ändå är" och så slipper man lära sig vilken rubrik som passar bäst :mad:

Det blir onödigt taskigt mot moderatorn att ha det på detta viset.

Jag tycker det verkar vettigt att avvakta ett par veckor, det kommer nog att sätta sig rätt snabbt vad som ska ner vart även för användarna. Men visst blir det mycket arbete för moddarna i början.

Heh, lätt för mig att säga som inte har några underforum! Inte än iaf... :D

:rofl:
Behåll du isisfrisyrerna där de hör hemma. (ÄU kanske? De sysslar ju mycket med smink och kläder och sånt?)

Mina U-are råkar förresten vara mycket mogna och ansvarstagande. Så det så. :p
(Fast det kanske inte alltid skiner igenom i alla trådar... :angel: )

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 031
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 363
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30