Islandshästforumet

Tyvärr samma anledning som övriga grenforum som flyttat in dit.
Aktiviteten den senaste tiden har varit väldigt låg, trist då just Islandshäst varit väldigt aktivt längre tillbaka.

Tyvärr samma anledning som övriga grenforum som flyttat in dit.
Aktiviteten den senaste tiden har varit väldigt låg, trist då just Islandshäst varit väldigt aktivt längre tillbaka.
Anade det. Hur räknar du på aktivitet i såna lägen? Kollade mängden trådar som varit aktiva sen årsskiftet och det är samma mängd som på Fälttävlan och Körning, vore ju trist om det bara blir Dressyr och Hoppning kvar, även om jag förstår syftet med att inte ha inaktiva forum.

Det jag kan se lite som ett "problem" med detta, är väl att det fanns rätt mycket trådar som inte har med tävling att göra, och tänker att folk kanske inte tittar under "Tävlingsgrenar" efter såna. Vore det möjligt att döpa om "Tävlingsgrenar" till bara "Grenar" eller något annat, liknande, som antyder att det är specifika inriktningar, men inte nödvändigtvis handlar om tävling? Det tror jag kunde vara till fördel för alla grenar som ligger där.

Liknande trådar

Bukefalos Bukefalos låg nere för mig imorse. Nu är den uppe igen men "anslutningen är inte säker" står det. Hade problem med att logga in - sidan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 072
Senast: Gabby_Ossi
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
244
Senast: Gunnar
·
Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
397
·
Bukefalos Det här verkar ha dykt upp idag, har inte sett det förut men annonserna har blivit jättestora för mig. De har blivit så långa att jag...
Svar
2
· Visningar
323
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka