Islandshästar i Belgien?

D

Darkling

Jag bytte i höstas från att rida "stor häst" till islandshäst (på ridskola) och tycker det är fantastiskt kul! Nu har jag precis blivit erbjuden ett jobb i Bryssel och skulle såklart vilja kunna fortsätta att rida islandshäst om det är möjligt. Därför undrar jag om det möjligtvis är någon som känner till om det finns något islandshäststall i närheten av Bryssel?

Sv: Islandshästar i Belgien?

Men skall du dit och jobba? Spännande!
Och inte är du online på msn heller så jag kanb fråga allt :)
Hoppas du hittar nått bra ställe där du kan fortsätta tölta!
Kram!

/Malin

Jag letade själv efter det här för några dagar sen, men de närmaste jag hittade var en utanför Leuven och en utanför Antwerpen. Vet inte om det är intressant, men det är ju inte så långt utanför Bryssel i alla fall. :)

Ja! Jag har fått ett jobb jag tror kan bli väldigt kul! Du får se till att hugga mig på msn i em eller vid annat tillfälle, så ska jag berätta allt :D

Jonaz: Tack för länken! Jag tyckte väl att det borde finnas islandshästar i Belgien med :)

Tarii: Leuven är ju rätt nära iaf, jag ska kolla upp det och Antwerpen, tack för tipset!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 147
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 386
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Lady_S
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan...
2
Svar
37
· Visningar
2 453
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025