Islandshäst Jönköping?

Sv: Islandshäst Jönköping?

Ngn här som håller på med islandshästar och bor i Jönköping? Tränar ngt här?

//Therese

Ja jag gör!!

Eller rättare sagt så bor jag i huskvarna. Har en kille på 10 år som jag har haft i nästan percis 1 år nu..
Min tränare finns dock inte i närheten utan jag tar en tur då och då till göteborg, men det hade varit roligt att träffas fler som bort i området och kanske träna tillsammans någongång??

:D

Jag har pluggat i Jönköping och bor norr om Värnamo, har 6 mil till Jkp.

Är ni Bjargmedlemmar?

Ja jag är iaf.. ganska ny medlem.:D

Just nu händer det ju ganska mycket i Bjarg. Kommer ni att vara med på några av de event som kommer?? Skulle vara kul att få ett ansikte på er :D

Det gör jag oxå.. vad roligt då ses vi!! :D

Jag kommer att vara o hjälpa till på islandhästridningen på vaggeryds travbana imorgon oxå.. så om någon vill komma dit o säga hej så är ni välkomna..

//Carina

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hästnäringen kliver in i framtiden med Strides: Growing together Summit, som hålls i samband med Jönköping Horse Show den 2 november 2024
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Gunnar
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
193
Senast: SaraXX
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Nu är biljetterna släppta till Jönköping Horse Show på Elmia. Traditionsenligt hålls tävlingarna under "Hästlovsveckan" vecka 44.
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg