Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herreminje !
Vulkanernas ö har återigen sprutat sin aska och stängt ner flygplatserna över hela världen !!!
FY fan vad bra ni är !!!!
HEJA ISLAND !!!!
( EM- fotboll relaterat )
och hade du följt EM så hade du varit knockad - som I am knocked out !! HELT sjuuuukt vad de åstadkommit- det är en saga för god för att vara sannHar ju inte följt EM men är svag för Island som land och islänningar som folk så kan inte annat än gilla denna tråd.
Jag tror de fixar fransoserna med !!!Vilken match! Vi var helt svettiga!
Åh, så roligt att det gick vägen. Och så väl!
Jag ska se nästa Islandsmatch utan tvekan.
Ja, det är helt otroligt. Brutalt imponerad över deras insats, hade ju aldrig trott att de skulle ta sig så långt.och hade du följt EM så hade du varit knockad - som I am knocked out !! HELT sjuuuukt vad de åstadkommit- det är en saga för god för att vara sann
Och jag kommer heja på dem !!! och tror bergfast ( nu var det vulkaner och berg vi talade om va ) på att de kan ta Frankriike med !!
Oh AH - Just A Little Bit Moore
Söndag 3/7 kl 21.00När går den där fantastiska matchen mot Frankrike då?
kan bli ett " never ever happens to me `" event det kanskeVinst över Frankrike nu då, så blir det semifinal under islandshäst-SM!
JAG troddeJa, det är helt otroligt. Brutalt imponerad över deras insats, hade ju aldrig trott att de skulle ta sig så långt.
Gosh vilken match inledning !!! Gå och dränk er alla matcher utan betydelse - straff efter 2(!) eller möjligen 3? minuter - replik på det innan matchen pågått 5 fulla minuter - I LUV IT !!!Vilken match! Vi var helt svettiga!
Åh, så roligt att det gick vägen. Och så väl!
Jag ska se nästa Islandsmatch utan tvekan.
Du och jag @åkeJag hoppas Island vinner hela mästerskapet.