Islands sak är numera Vår (min) sak

Har ju inte följt EM men är svag för Island som land och islänningar som folk :D så kan inte annat än gilla denna tråd.
och hade du följt EM så hade du varit knockad - som I am knocked out !! HELT sjuuuukt vad de åstadkommit- det är en saga för god för att vara sann:bump:

Och jag kommer heja på dem !!! och tror bergfast (:angel: nu var det vulkaner och berg vi talade om va :p ) på att de kan ta Frankriike med !!

Oh AH - Just A Little Bit Moore :love:

och hade du följt EM så hade du varit knockad - som I am knocked out !! HELT sjuuuukt vad de åstadkommit- det är en saga för god för att vara sann:bump:

Och jag kommer heja på dem !!! och tror bergfast (:angel: nu var det vulkaner och berg vi talade om va :p ) på att de kan ta Frankriike med !!

Oh AH - Just A Little Bit Moore :love:
Ja, det är helt otroligt. Brutalt imponerad över deras insats, hade ju aldrig trott att de skulle ta sig så långt.

Hoppas att Islands kommentatorer får ett bås i Paris nu! Alla länder fick studio framför Eiffeltornet, utom Island som sitter i ett industriområde utanför Reykjavik :mad:

Lagerbäck lär få en staty efter sig på Island när dom kommer hem :love::bow::love::bow:

Helt jäkla otroligt och att det var just England dom slog ut gör det bara ännu bättre!! TÄNK vilket liv det blir om dom vinner över Frankrike.. Jag är SÅ bitter över att jag börjar jobba kl 21.15 på söndag :( :(

Jag tittade på andra halvlek och WOW!!!! så imponerad jag var av deras...allt helt enkelt. Så mycket geist och vilja att vinna. Nu hoppas vi att dem tar hem hela rubbet, sicken grej, första em och så grymt duktiga!

Herregud vilken match. När England fick sin straff tänkte jag bara "jahapp det var det".

Jag är med i ett EM-tips där jag tippat Frankrike på tredjeplatsen men jag hoppas ändå Island vinner nästa match.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 594
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 389
Senast: Dopy
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 149
Senast: As_Vegas
·
Skola & Jobb Hej här kommer en liten berättelse I december kom jag på vad jag ville plugga till på Högskolan. Jag är 25 år gammal och de flesta av...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka