Iskall kille *Bilder*

C

CarolaLind

Min hund är en galning *Brrrr* :rofl:

Osorterade-2958.jpg

Han älskar att bada och simma...

Osorterade-2953.jpg

Fattar han inte att det är vinter???

Osorterade-2960.jpg

Mattes pussgurka....

Sv: Iskall kille *Bilder*

Nice!

Min hund badar oxå, men föredrar varmare vatten ;)

Min rottishane älskade också att bada i alla väder men han fick svansförlamning om vattnet var för kallt .
Så det gällde att hålla ögonen så han inte hoppade i på vintern.

Jisses så kallt det där såg ut :crazy: Men han är jättefin. :love:
Å vinter brukar dom inte fatta att det är förrän det är en -25 grader ute.. iaf min hund ;)

Senast ändrad:

Vinterbadare, kommer han från Finland kanske.:angel:

guuuuuuddd vaaa gullliiiggg :D

bada så här års ?:rofl: :crazy:

*Svarar alla*

Han är 1 år, så det ska komma en hel del kilon till :crazy: Han ligger på 47 kilo nu ungefär.

Rosa blir han inte bara för att det är kallt :D , när han är upphetsad så blir hela han rosa, och att bara är en av de sakerna som är sååå kuuuul :love:

Ja jag har också undrat om han har finska gener för visst snarkar finnarna rejält högt :angel: :angel:

Såg kallt ut men gud vad fin han är!

Har alltid haft lite svårt för bulldogar o sådana hundar men din hund var verkligen :love: !!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 534
Övr. Hund Idag körde vi premiär för hundarnas nya dragselar. Hundarna är av vinthundstyp, selarna varsin N*nst*p D*gw**r Fr**m*t**n. Det var lite...
2
Svar
28
· Visningar
2 300
Senast: Nytant
·
Övr. Hund :banghead: Alltså varför ska man ha sina hundar lösa när man inte har full koll, eller om man själv inte har koll på omgivningen, två...
Svar
16
· Visningar
1 215
Senast: giovanna
·
Relationer Jag vet inte om jag är naiv eller korkad eller bara helt normal. Det är en kille som jobbar i affären runt hörnet av mitt hus, sisådär 2...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 918
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar