ISIC kort?

emlem

Trådstartare
Den här lilla bukaren ska ut i stora vida världen, ska till Kina och Australien och undrar nu om det är lönt att skaffa ett ISIC (internationellt studentkort) kort:confused:

har du inget universitets kort? dar det star att du ar student pa engelska? det brukar funka for mig iaf, haromdagen använde jag mitt student visa. Det funkade det med :) men det beror ju pa hur petiga dem ar (jag kopte ett kort till MRT tagen i Taipei)

Jag har bara mitt mecenatkort, tror inte att de accepterar det. Jag ska ju inte studera så jag har inget studentvisa, ska bara semestra men som student vill man ju gärna ha lite rabatter här och var ;)

Liknande trådar

Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 062
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 436
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 909
Senast: Cattis_E
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 896
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar