Jag stör mig på att tjocka karaktärer alltid är gängets clown. Alltid ska dom vara den roliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I Midsomer är de alltför vana vid sånt, det händer ju stup i kvarten - "åh ett till mord? Jaha det är en sån där dag.."Tittar gärna på engelska deckare och förvånas av hur folk/misstänkta/vittnen bara går ifrån poliserna när de blir utfrågade. Och poliserna bara står där som fån när nån säger " jag har inte tid med er". Jag hade varit döskraj om polisen kom och hörde mig om t ex grannens våldsamma död
I Midsomer är de alltför vana vid sånt, det händer ju stup i kvarten - "åh ett till mord? Jaha det är en sån där dag.."![]()
Om jag har uppfattat saken rätt så är Midsomer ett område (distrikt? kommun?) eftersom de nämner olika byar i alla avsnitt.Den byn borde vara utrotad med tanke på alla mord.
Jag stör mig på att karlar får vara "fula" medan kvinnor minsann måste vara så jävla snygga jämt.
Ja och rakade är de givetvis också! Inget hår varken under armarna eller på benen eller nåntingJA! Jag blir tokig på när kvinnors historiska kläder anpassas för att skådespelerskan måste se sexig ut. Korsetten utanpå klänningslivet, en fattig arbetare i figurnära klänning med urringning osv.
I skärgårdsdoktorn är det en galen polsk import häst. Helt galen och folk skriker och rycker i bett och grimma, den kan man inte rå på förstår du. Hon kommer ta livet av sig av att rida denna häst.
Och vad gör hästen, jo den står helt stilla som en ängel![]()
haha finns det på Youtube?
Eller att det ska sexiga ut oavsett hur idiotiskt det än är att slåss i en "rustning" som inte skyddar alls utan blottar alla lemmar och bröst så mycket det går. Varför ens ha "skydd"?JA! Jag blir tokig på när kvinnors historiska kläder anpassas för att skådespelerskan måste se sexig ut. Korsetten utanpå klänningslivet, en fattig arbetare i figurnära klänning med urringning osv.