H
heineken
Jag var ute med min hund igår, jag hade honom i spårlinan, och vi gick efter elljusspåret, och in på några småstigar o.s.v. Vi var helt enkelt ute och lullade i skogen. Min hund hittade något intressant, och ställde sig och nosade för brinnande livet, och jag ställde mig och svarade på ett mess som jag fick. Helt plötsligt kom det en hund från ingenstans i 180 knyck, och sprang rätt på min hund, dom nosade på varandra, och jag kortade linan så att den blev ca en meter lång. Den andra hunden la upp ena benet på min hunds rygg, varav han sa ifrån och morrade till. Då kommer ägaren till hunden och ger mig världens avhyvling, därför att min hund morrade, han frågade om min hund bet den andra hunden, och det sa jag att han inte gjorde, han bara sa ifrån, och dom kommer människan med ett utlägg om att med schäfrar kunde man minsann inte vara säker på nånting o.s.v.. Jag fick inte en syl i vädret, och när han hade skällt klart på mig så tog han sin hund, muttade och gick igen. Jag fattar fortfarande inte vad jag gjorde fel.. Var det inte han som gjorde fel, som hade sin hund lös om han inte hade någon koll på den?