M

Muninntrollet

Hej, tänkte kolla om det var någon här som har ngt tips på var man kan åka om man vill träna fälltävlan på Irland?

Tack :D //Katrin

Sv: Irland

Det beror på vad du menar med träna, vill du bara hoppa en massa terräng så är Flowerhill ett helt underbart :love:
Man rider flera olika hästar och hoppar terräng två gånger om dagen. Ibland något dressyr och banhoppningspass, men det är inte så jätte seriös träning. Terrängträningen däremot är väldigt bra och rolig!
Jag har varit där tre gånger och det är helt underbara hästar och människor!

www.flowerhill.net

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 582
Senast: lingonben
·
Hästmänniskan Hej! Jag och en kompis har fått möjligheten att åka på utlandspraktik (kommer gå åk 3 på hästlinje) i höst och vi vill åka till Irland...
Svar
0
· Visningar
523
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023