iPod problem!

A

Alvin

Min iPod har fått något fel. När jag ska lyssna på musik så rabblar den upp Alla låtar efter varann, alltså det går på sekunder, jag hör inget för att den bläddrar.

Någon som har haft liknande problem med sin iPod som skulle kunna hjälpa mig? :)
 
Sv: iPod problem!

Prova återställa den via iTunes.
Tyvärr så raderas allt, men det får man ta om ingenting annat hjälper :)

Har du provat hålla in mittenknappen och meny - knappen? Om du håller in dom två samtidigt så ska Apple - loggan synas, så startar den om sig själv, det kanske hjälper? :laugh:

Lycka till!
 
Sv: iPod problem!

Har du provat hålla in mittenknappen och meny - knappen? Om du håller in dom två samtidigt så ska Apple - loggan synas, så startar den om sig själv, det kanske hjälper? :laugh:

Lycka till!

TACK!! Det hjälpte, du har räddat min...iPod! :bump::D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 550
Senast: Squie
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
6 737
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp