ipo-r tråd.

H

Hjalti

Precis börjat bekanta mig med ipo-r. Tränar med min väninna, samt gått med i en träningsgrupp och det är spännande och kul. Hitills har vi bara hunnit köra ytsök och ipo spår och jag ser fram emot ruinsöket:). Något som både jag och hunden tycker är roligt men mycket att lära in samt lära om. Är det någon annan som håller på med detta? Skulle vara kul med en tråd där vi går igenom träningarna, momenten och följer hundarnas utveckling/Linda

Liknande trådar

Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 371
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 085
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Hej! Jag skaffade min första hund (en bruksschäfer) i februari förra året. Idén var att hobbyträna då jag inte själv hade någon...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 623
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar angående rasval på nästa hund. Även fast det är säkert ett par år bort tänkte jag börja kolla upp uppfödare...
Svar
4
· Visningar
887
Senast: Dino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka