IP Adress ?

Sv: IP Adress ?

Då får du reda på din ip-adress som syns på internet, men har du en router så är det din routers ip-adress, inte din dators!

Den kollar du genom att starta en dos-prompt och skriva "ipconfig /all" utan "" om du har nt4, w2k eller xp, har du w95, w98 eller me startar du winipcfg, har du mac får du fråga någon annan hur du kollar!
 
Sv: IP Adress ?

NAT:ens IP om vi ska vara lite mer exakta. Routrar finns det en bunte till på vägen som inte syns ;). Jag vet, petiteser :angel:.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tillhandahålla en karta med sevärdheter till mina airbnb-gäster. Först försökte jag skriva ut kartan på hitta.se där alla...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 800
Senast: Septicemia
·
Fritid Hej, Jag vill boka hotell, men kommer att ha en ny adress när vi kommer och ska bo där. Men jag är skriven på min gamla adress en vecka...
Svar
2
· Visningar
734
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 510
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp