inträde stora sthlm

falukorw

Trådstartare
Kommer man in på sin nummerlapp båda dagarna på Stora Sthlm? Tänkte gå och shoppa imorgon då jag tror det blir svårt att hinna på söndag. Men vill ju inte betala inträde...

Sv: inträde stora sthlm

Jag vet inte hur det funkar, fattade det som att ägaren till hunden kommer in gratis och resten måste betala! Men låter konstigt, eftersom min sambo står som ägare på vår hund men inte ska följa med, måste jag ändå betala inträde:smirk:Verkar konstigt isåfall!

Tycker man borde komma in gratis på sin nr lapp, men vet som sagt inte!

En person med nummerlapp och till denna tillhörande hund kommer in gratis. Om det sen är ägaren eller någon annan spelar ingen större roll.

Skrev lite luddigt ser jag nu.
Det jag menar är om man kommer in på nummerlappen den dagen inte ställer ut också?

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
571
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 817
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 071
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Räkna ut kaloriintag?
  • Uppdateringstråd 31