Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur får ni till det?
Blir röd direkt, känns det som.
Jag ansar och rakar vissa delar, ej allt. Men vid troskanten blir det ömt direkt stubbet kommer (vilket inte tar allt för många dagar).
Vad är er hemlighet?
Jag vill inte ha diskussion om varför rakat/inte rakat.
Borde inte det vara lätt åtgärdat genom att raka vid troskanten så fort det kommer stubb, eller byta trosmodell (om du inte vill raka så ofta som der "behövs")?Hur får ni till det?
Jag ansar och rakar vissa delar, ej allt. Men vid troskanten blir det ömt direkt stubbet kommer (vilket inte tar allt för många dagar).
Vad är er hemlighet?
Trådkapar lite: kan man vaxa bikinilinjen själv?
En tjej jag mötte här i Aus för längesen vaxade sig själv. Använde "sockerremsor" och vax från supermarket som man hettar upp med varmt vatten.... på henne fungerade det.
Men är det att rekommendera?
Så dyrt att göra det på salong varje gång...
Trådkapar lite: kan man vaxa bikinilinjen själv?
En tjej jag mötte här i Aus för längesen vaxade sig själv. Använde "sockerremsor" och vax från supermarket som man hettar upp med varmt vatten.... på henne fungerade det.
Men är det att rekommendera?
Så dyrt att göra det på salong varje gång...
Hur får ni till det?
Vad är er hemlighet?
Kör med en Venus rakhyvel, varierar handtag och ”huvud” efter nyheter och rakar med duscholja eller balsam, blir alltid lika fint!
Jag kostade på permanent hårborttagning. Jag har gjort två behandlingar (1 kvar) och kan inte med ord säga hur nöjd jag är!! Det är så lent och mjukt och att slippa stubben som kom redan efter några timmar är värt varenda spänn. Jag gjorde de mest intimaste delarna.Hur får ni till det?
Vad är er hemlighet?
Jag kostade på permanent hårborttagning. Jag har gjort två behandlingar (1 kvar) och kan inte med ord säga hur nöjd jag är!! Det är så lent och mjukt och att slippa stubben som kom redan efter några timmar är värt varenda spänn. Jag gjorde de mest intimaste delarna.