Och därför skulle det appliceras på klittan menar du?Men det fanns ju just en intiomdeo som SKULLE sättas på ollonet. Det var liksom hela tanken som gjorde folk upprörda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och därför skulle det appliceras på klittan menar du?Men det fanns ju just en intiomdeo som SKULLE sättas på ollonet. Det var liksom hela tanken som gjorde folk upprörda.
Såååå, ska man anta att @sogi är samma person som på ifokus sitter och gör reklam för fittdeo i gamla trådar under nicket missfresh?![]()
Då är vi två, för jag förstår inte varför man skulle smörja klittan för att någon jag inte vet vem det är påstår att det finns en deo som man ska smörja ollonet med?Jag har ingen aning? Poängen var att det är skumt med deo som ska användas på ollonet, eftersom det inte svettas. I ljumskarna svettas man. Jag förstår inte din poäng?
gul_zebra!
Som jag har beskrivit för många användare här på tråden så är det MÅNGA kvinnor som har det här problemet, varpå jag själv är en av dom. Jag har som jag också har beskrivit upptäckt en bra produkt som har funkat för mig. Som jag också har beskrivit är anser jag att detta är exakt det forum är till för ;nämligen diskutera, utbyta erfarenheter och tankar och dela med sig av tips som kan hjälpa andra som är i samma situation. Vad annars anser du att forum är till för?
Jag har själv haft problemet, vet att många vänner i min vänskapskrets har haft problemet, och försökt lösa en oönskad doft genom att stoppa upp vitlökar och yoghurt i fittan, eller sätta parfymer och annat skit som inte ska vara där. Och har jag haft problemet, o flertalet vänner runtomkring mig, ja - då finns det garanterat fler som har har den här upplevelsen / erfarenheten. Därav yttrar jag mitt fria ord som jag är berättigad till att göra - oavsett vilket forum det är.
@ Krimmis87
Nej det finns inget "sen kan man säkert svettas där"
Det är fakta att samma apokrina svettkörtlar som finns under armarna även finns i underlivet.
Kolla in texten nedan som är från svettmottagningen som faktiskt behandlar patienter med överdriven svettning från ljumskar och underliv. Folk avstår till och med samliv på grund av oönskad odör och svettning!! Hur kan ni då sitta där och säga att man inte ska eller borde använda en intimdeodorant?? Ni som inte har problemet varför bryr ni er ens?? Det finns väl tusentals produkter ute på marknaden som ni inte använder. Alla produkter är inte till för alla, så varför gör alla så himla stor grej av en intimdeo? Har du inte behov, köp, den inte, använd den inte och bry dig inte.
Jag och andra sidan behöver den, den har höjt min livskvalité avsevärt, och jag lever lycklig och odörsfri. Vad är problemet med detta?
Som i armhålan så finns både ekkrina och apokrina svettkörtlar i ljumskar och underliv. De apokrina körtlarna gör en liten mängd oljig svett som är energirik och som vid nedbrytning av hudens bakterieflora kan avge den typiska svettlukten. Den apokrina svetten ger inte upphov till svettfläckar. De ekkrina svettkörtlarna producerar en svett besående av vatten och koksalt. Denna svett kan vara så riklig att den ger besvärande ljumsksvett och underlivssvett (hyperhidros).
Hur är det att ha ljumsksvett och underlivssvett?
Det finns hela tiden en rädsla att blöta genom underkläder och byxor. Att resa sig upp och ha satt en blöt fläck på stolen upplevs som mycket generande. Klädval blir viktigt. Byxor med grovt tyg typ jeans är det som föredras även varma sommardagar. Man känner sig ofräsch och ibland äcklig. Denna känsla kan leda till att man bl a avstår samliv.
*host* http://sv.wikipedia.org/wiki/Reklam *host*gul_zebra!
PS. Det handlar absolut inte om att göra reklam, utan det handlar om att informera om att det finns en produkt som finns tillgänglig som kan hjälpa människor som lider i det tysta.
@Krimmis87
1) Använd den då inte
2) Ingen har tvingat dig
3) Inte din sak att avgöra huruvida det är en bra lösning eller inte
Kommer lukten därifrån så hjälper ingen deo i världen! Man måste kolla vad i bakteriefloran som har blivit fel och rätta till det! Svårare än så är det inte med den biten.
Sen kan man säkert svettas i ljumskar o så, men ja ser inte varför man inte skulle kunna använda en vanlig deo där?
Även jag har hårväxt även på insidan av de yttre blygdläpparna så där skulle jag verkligen inte vilja ha någon form av deo.
Jag kan inte annat än konstatera att dina slutsatser är ytterst intressanta. Det är inte menat som en komplimang@gul_zebra
Då borde forum således förbjudas om du klassificerar det som reklam. Ett forum är som sagt till för diskussion och utbyte av tankar och erfarenheter. I många andra forum går det att läsa att folk tipsar varandra hit och dit om produkter. Och ger en läkare ett råd på en en produkt via en internetsajt tex, ja då måste ju det också anses vara reklam. Är du intresserad av sådana frågor - ägna dig åt det i praktiken där verkliga problemen existerar. Ett tips är alla bloggare som gör reklam utan att betala skatt för alla förmåner de erhåller tex. DÄR har du ett verkligt problem som missgynnar samhällsnyttan i form av uteblivna skatter, inte det faktum att jag skriver om en positiv upplevelse jag hade av en intimdeo.
Jag tror problemet är att många tror att Det automatiskt måste vara ngt problem med fittan/underliv om man vill använda en sådan produkt. Dvs folk skriver här att om man har svett/ lukt är det ngt som står fel till. Jag kan informera om att jag pratat med flera gynekologer/läkare och fått konstaterat att allt är friskt och normalt. Plus att jag har daglig tvättning. Men ändå lukt/ svett.
Jag frågade en gynekolog om denna produkt och han såg inga problem eftersom den skulle användas på yttre delen av underlivet och därför inte borde irritera.
Sen har jag ingen aning om Sogi är här för att göra reklam eller inte.men jag ska nog ta och pröva produkten.
O andra sidan så hade vi ju en medlem som hade ett rejält anatomiskt fel på sitt underliv och hade träffat otaliga gynekologer som aldrig hade nämnt det för henne, trots att felet mest troligt gav henne de problemen som hon sökte för. Så jag är skeptisk faktiskt.
Och tvätta ska du absolut inte göra!! Inte lustigt om det luktar illa då![]()