- Svar: 64
- Visningar: 6 900
Jag har blivit kallad till en jobbintervju. Det är långt ifrån ett drömjobb, men arbetsplatsen ligger väldigt nära. Och så är det på 50%. Det är lite för lite att klara sig på men bättre än inget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Det är bara 6-7 km till arbetsplatsen.Ligger nära är värt mycket i både bensinpengar och restid.
Då går det ju även att cykla och spara bensin under rätt säsong! Eller promenera! Det är guld att ha nära till jobbet.Absolut! Det är bara 6-7 km till arbetsplatsen.
Håller tummarna! När är det?Jag har blivit kallad till en jobbintervju. Det är långt ifrån ett drömjobb, men arbetsplatsen ligger väldigt nära. Och så är det på 50%. Det är lite för lite att klara sig på men bättre än inget.
Jag vill nog inte promenera den sträckan, men cykel går ju bra.Då går det ju även att cykla och spara bensin under rätt säsong! Eller promenera! Det är guld att ha nära till jobbet.
I morgon 9.30.Håller tummarna! När är det?
Lära dig något nytt?Funderar lite på vad jag skulle svara om jag får frågan om varför jag vill ha jobbet. Att det passar in i resten av mitt liv? Alltså, jag vet inte.