J
j_m_b
Sv: Inte verkad på väldigt länge!
Men nu var det inte min häst vi pratade om ,jag har inte sett hovis häst så jag vet inte var den slog på sig!Jag har aldrig sagt att jag är någon expert på balansering,men jag är så smart att jag lämnar över sånt till hovslagare som kan.Han (Hovslagaren) tittar på hästen när jag kör och i samråd med honom
så slår vi på skor som passar den hästen.Och till er som inte vågar fråga vill jag bara säga,Det är genom frågor man lär sig!
Dom kanske inte törs svara att dom inte förstår efter som det är så svävande det "ni"svarar utan ställer frågor lite mer "diskret" och ber om hjälp att förstå. Har du tänk på de???
Säg mig hur fasen ska man få mer ingående kunskap av ett svar som är lika med "noll koll" eller som jag vill påstå hipp som happs.
Eftersom inte jag kan allt och gärna vill lära mig mera och den som inte heller kunda svara på min enkla fråga fast hon skrev "att" hon löste det men inte hur på ett förklarligt sätt så kanske du som gillar att kackla kan svara i hennes ställe.
Hennes svar va: Vet du vart en spattgamasch sitter hur högt den sitter samt var tån på en hästs hov sitter, då vet du också vad jag har skrivit.
Hö fram slog på hö bak, det är väl ganska tydligt och logisk. I allafall vi som har travare.
Varsegod,, ordet är ditt. Nu har du en gång för alla en tjans att visa upp vad ni på trav verkligen behärskar och här på hästvård äntligen skapa i alla fall lite trovärdighet.
Men nu var det inte min häst vi pratade om ,jag har inte sett hovis häst så jag vet inte var den slog på sig!Jag har aldrig sagt att jag är någon expert på balansering,men jag är så smart att jag lämnar över sånt till hovslagare som kan.Han (Hovslagaren) tittar på hästen när jag kör och i samråd med honom
så slår vi på skor som passar den hästen.Och till er som inte vågar fråga vill jag bara säga,Det är genom frågor man lär sig!
Senast ändrad av en moderator: