Inte en dagbok

Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte bra.
Men jag vill ändå dela med mig av mina framsteg. Inom flera områden i livet. Sakta men säkert går det.

Fått några SMS nu under dagen från nämnda människa. Jag vet att jag inte borde läsa men nu gjorde jag det.
Givetvis med ångest till följd.
Nån jävla psykisk utpressning. Så känns det!
Skrev tillbaka.
Inte svarar hon heller på mina frågor öht.
Skrev också att jag inte mådde bra alls och funderar på att ta bort barnet och ev mig själv också.
Inget svar på det det men en länk till självmordslinjen.

Är så jävulskt arg! Frustrerad! Besviken och ledsen. Hon ska ALDRIG få komma ens i närheten av MITT barn. Någonsin.
Det är slut. Hon finns inte mer. Låt hon ruttna bort där framför tv:n i lägenheten.
Jag BRYR MIG INTE ETT JÄVLA SKIT LÄNGRE!!!
Vissa människor behöver man blocka för att själv må bra. Kanske tillfälligt, kanske för alltid - det är lite olika. Ibland behöver man se om sitt eget hus och hur man själv mår. Om någon försöker riva ner en så kan man behöva sluta interagera.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 343
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 840
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
346
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30