Inte en dagbok

Alltid lika svårt att komma på en passande rubrik. Men jag får inte riktigt se detta som en dagbok helt och hållet för det blir inte bra.
Men jag vill ändå dela med mig av mina framsteg. Inom flera områden i livet. Sakta men säkert går det.

Jag ska inte svara på min mammas meddelanden. Nu är jag fan skitirriterad.
Skickar en bild till mig när hon sitter på nån restaurang och skriver att nu har min pension börjat ❤️

Vafan har inte du varit pensionär flera år kanske! Vad håller du på med? VILL du göra mig irriterad?
Ska jag behöva blocka henne? Var det inte hon som inte ville att jag kontaktade henne nyss?!!
Så vad vill hon??
Måste se till att jag inte ser notiserna från henne. Det är bara massa skit.
Lämna henne där hon är. Andas. Du är
Du är du behöver inte andras bekräftelse på att du väljer rätt. Vill du ha henne i ditt liv tjatar jag igen om gemensam terapi, men det är också helt ok att lämna relationen bakom sig, men jag tror du behöver prata med någon om det med.

Så nu har jag lämnat henne. Iaf för nu. Har tystat ner notiser men inte blockerat henne. Det skulle kännas lite väl elakt.
Men jag mår så dåligt av att se hennes meddelanden så nu kommer jag förhoppningsvis kunna förbereda mig mentalt innan jag ser dem.

I övrigt är det en lugn kväll. Lagade middag och ätit i godan ro.
Just nu föredrar jag verkligen sådana här lugna kvällar framför något annat mer avancerat.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 332
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
2 099
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 838
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
337
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka