Inte bara nätdejting del 8

Status
Stängd för vidare inlägg.
@quarter4ever Själv har jag fallit handlöst för en som är närmre 50, har barn i min ålder, gift... Har valt att inte träffa honom då jag inte vill lägga pengar på att resa för att möta upp honom och jag inte vill att han ska lägga pengar på mig samt den främsta anledningen, han är gift. Vill inte veta hur jag skulle ha känt om vi faktiskt mötts upp.. Nej! Det får räcka med distans-flirtande över telefonen :P

@Tranan vad har hänt?
Bara folk som inte har ett liv längre eller intresse för saker inte är jobb eller husdjur

Jag tycker att det tråkigaste som finns är personer som inte kan ta sig för att fråga och vara intresserade av andra människor. De som bara ska prata om sig själva. Då dör mitt intresse. Män är mer så än kvinnor enligt min erfarenhet, då kvinnor ofta lär sig att spegla och föra konversation även i unga år men många män vet ju inte hur man beter sig på en date.

han som tyckte jag hade så oorginella intressen gav förslag på intressen han tyckte var bättre och jag blev lite lagom irriterad och svarade att jag inte tyckte hans musikintresse var så himla speciellt heller eftersom var och varannan håller på med musik eller spelar i ett band :meh: jag förväntar mig inget svar på det :rofl: sen har jag ett lite mer ovanligt intresse, som jag lagt under ett annat vanligt intresse när folk frågar vad jag gör på fritiden och helst inte pratar om inledande eftersom det gärna görs andra associationer och jag har inte lust med några "höhö"-skämt om det.

Och här vill jag ändå skriva lite till @Tranan som är lite på samma ämne, att man kanske inte ska döma folk så hårt att de är tomma skal efter några rader på en dejtingsida. Även om det är trist med folk som bara babblar på om sig själva och inte intresserar sig för den andra, det förstår jag. Och innan man dömer andra kanske fundera lite över sig själv också hur originell, speciell och djup man själv faktiskt är.. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 228
Svar
1 024
· Visningar
105 647
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser