Bums i säng och sov, alltsålättare sagt än gjort- har ju intehär nu ju ...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bums i säng och sov, alltsålättare sagt än gjort- har ju intehär nu ju ...
![]()
det går inte heller så lätt när man har hjärnan fylld avBums i säng och sov, alltså![]()
![]()
Vet hur det är. Pratade i telefon med sambon nyss. Han kommer hem på torsdag, åker måndag efter middag och sen jobbar han bara 4 dagar innan han har 2 veckors ledigtdet går inte heller så lätt när man har hjärnan fylld avsom textar så härliga mess
![]()
Skal? Vad menar du?varför finns det så många som är ett skal av en person?
Bara folk som inte har ett liv längre eller intresse för saker inte är jobb eller husdjur@quarter4ever Själv har jag fallit handlöst för en som är närmre 50, har barn i min ålder, gift... Har valt att inte träffa honom då jag inte vill lägga pengar på att resa för att möta upp honom och jag inte vill att han ska lägga pengar på mig samt den främsta anledningen, han är gift. Vill inte veta hur jag skulle ha känt om vi faktiskt mötts upp.. Nej! Det får räcka med distans-flirtande över telefonen :P
@Tranan vad har hänt?
Så man har inte ett liv om ens största intresse är ens djur?Bara folk som inte har ett liv längre eller intresse för saker inte är jobb eller husdjur
Om man vill tolka det så var så god. Men jag hoppas att du kan tala om något annat!Så man har inte ett liv om ens största intresse är ens djur?
Good to know![]()
Hur tycker du att jag ska tolka det?Om man vill tolka det så var så god. Men jag hoppas att du kan tala om något annat!
du är väl medveten att jag inte riktade meddelandet mot dig personligen? jag kan inte säga hur du ska tolka någotHur tycker du att jag ska tolka det?
Din andra kommentar tänker jag välja att inte besvara.
exakt!Jag förstår hur @Tranan menar även om formuleringen kanske inte blev den bästa.
Men om en person inte kan tala om annat än sitt intresse, vad det än är, upplevs den som ganska platt och tråkig.
Jag förstår hur @Tranan menar även om formuleringen kanske inte blev den bästa
Men om en person inte kan tala om annat än sitt intresse, vad det än är, upplevs den som ganska platt och tråkig.
Jag tror man ska akta sig för att säga att folk inte har ett djup. Även om jag tror att jag förstår vad du är ute efter.Personer utan djup eller intressen utanför jobbet. Eller ett oändligt tal om katter eller hunden
Det finns garanterat folk som accepterar andras djurintresse. Min sambo är en sådan man. Hade han inte varit det hade vi inte varit ett parPersoner utan djup eller intressen utanför jobbet. Eller ett oändligt tal om katter eller hunden
Katter och hundar är väl intresse utanför jobbet?...eller??Personer utan djup eller intressen utanför jobbet. Eller ett oändligt tal om katter eller hunden
Vad har du själv för intressen??Bara folk som inte har ett liv längre eller intresse för saker inte är jobb eller husdjur