Men för att säga emot mig själv lite; Jag har en kk, som hävdar att han inte ligger eller dejtar nån annan. Sidan vi träffades på vet jag att han är inloggad på dagligen, eller ja han har alltid varit inloggad samma dag när jag kollar. Nu dök han upp på Tinder med... och jag kände direkt bara va fan! Varför har han skaffat Tinder om han inte vill dejta/ligga med nån annan då? Men jag äger inte honom, och det verkar faktiskt inte som han ligger med nån annan. Han kan säga saker där det låter som vi självklart ska ha kontakt om ett par månader, vilket säger emot att han har andra på gång. Jag vill, tror jag, ligga med nån annan och jag vill ju egentligen träffa nån som kan bli seriös. Jag är ju singel, och vi är inte tillsammans. Men ändå känns det fel om jag skulle göra det?
Svaret är ju såklart att jag borde prata med honom, och jag har försökt. Men har bara fått otydliga svar, och svaret att han inte dejtar/ligger. Men va fan gör han på Tinder nu då? Och jag känner mig som en kontrollerande typ om än en gång frågar om han dejtar/ligger med andra.
Och ja, jag är lite rädd att skrämma bort honom med... Gillar honom och sexet är