Inte bara nätdejting - Baksidan.

Viva

Trådstartare
Vill inte förstöra Inte bara nätdejting tråden men ibland blir jag bara så uppgiven. Ibland tvivlar jag på mig själv, överreagerar jag. Är jag bara sur och bitter? Samtidigt känner jag ju det jag känner. Som alla dessa "Jag gillar mulliga tjejer"-kommentarer, det känns inte riktigt bra även om de säkert menar det som någon slags komplimang. Känner ett behov av att kontra med Jag gillar mindre kukar så då är vi ju en perfekt match.

Så idag fick jag en riktigt charmknutte på kroken, varför bryr jag mig ens om att försöka.

Har sen innan fått några mejl från samma person som jag raderat utan att svara på. Gissningsvis i stil med med mejl nr 1 eftersom jag känner igen formuleringen och i min profil beskriver mig som helt jävla icke spontan (vill inte träffas och knulla i din bil etc.)

Han på kvällen:
Hej på dig Är du spontan och busig utav dig ibland eller ;) ligger du i sängen och är småkåt utav dig eller ;)

Han på morgonen (jag har läst men inte svarat på meddelandet från kvällen):
Inte? Ja som e såååå sjukt nyfiken på dig så du anar inte :(

Jag:
Nej.

Han:
:( Synd ja e sugen på dig

Jag:
Tyvärr krävs det två.

Han:
:( ja de gör ju det haha
Ja får övertala dig då ;)

Jag:
Nej.

Han:
Inte de heller :( oj ja som e så kåt på dig :(

Jag:
Alltså din profil är helt ok. Men ditt beteende är under all kritik.

Han:
Hahah sorry ja vakna med världens morgonkåt så du får köpa att de inte Ja som tänker utan han där nere haha

Vi glömmer allt o börjar om

Hej på dig Hur mår du ;)

Jag:
Låter helt livsfarligt att som tjej överväga att träffa någon som inte kan tänka med båda huvudena samtidigt

Han:
ahaha men snälla rara du ja o 99,9 procent av världens män klarar inte det

Ja har faktiskt tagit en kalldusch o ätit frukost nu så ja garanterar dig att de e stor hjärnan där uppe som talar nu ;)

Får ja fråga en sak?

Personen är 34 år gammal. Någon som vill gissa vad han tänker fråga?

Är du säker på åldern?

Skriver som en 14-åring som missat alla svenskalektioner, är sexuellt sugen på nån man aldrig träffat, tror att det finns en hjärna i könsorganet och tror att 99,9% av alla män är dumma i huvudet och beter sig som en femåring.

Suck.

@mandalaki : Först var det nog för att han skulle sluta skriva, oftast struntar jag i det men ibland slänger jag iväg ett Nej. Sen är det nog så att jag blir lite beklämd, att jag vill bemöta hans beteende men det är såklart helt lönlöst.

@sjoberga : Självklart inte, det var den ålder han uppgett.

Först var det nog för att han skulle sluta skriva, oftast struntar jag i det men ibland slänger jag iväg ett Nej. Sen är det nog så att jag blir lite beklämd, att jag vill bemöta hans beteende men det är såklart helt lönlöst.
Ja, jag tror också att det är lönlöst. Eller rättare sagt kontraproduktivt - han blir bara mer triggad för att du svarar.

Jag förstår din frustration. Jag blev besviken många gånger när man tex pratat med någon som verkar trevlig och sen en stund senare får man ett sexmejl. Och problemet är att det inte är någon enstaka.

Jag förstår verkligen inte...

Jag förstår din frustration. Jag blev besviken många gånger när man tex pratat med någon som verkar trevlig och sen en stund senare får man ett sexmejl. Och problemet är att det inte är någon enstaka.

Jag förstår verkligen inte...
Ja, på sätt och viss är det ju bättre med de som straffar ut sig själv med detsamma.

Jag tror att de som skickar sexmejl eller ber om nakenbilder etc inte förstår att de är respektlösa. Jag frågade en av alla personer som ville runka på Skype för mig. Han tyckte ju bara att "det var lite spännande att göra det och han är ju lite busig"

Efter att ha följt nätdejtingtråden vet jag mycket mer om hur det går till men tröskeln för att testa har blivit högre. Det verkar vara så sällsynt med vettiga så det skulle knappt kännas lönt.

Jag tänker att det finns en del riktigt illa, sen finns det en del riktigt bra och den stora massan är väl bara människor man inte alls fungerar med eller känner intresse för.

Jag vet inte vad jag ska säga! Jag får inga som helst svar på min profil bara folk som tittar. Inget svar på meddelanden heller. men jag förstår varför nu man ser hur andra beter sig.

Är du säker på åldern?

Skriver som en 14-åring som missat alla svenskalektioner, är sexuellt sugen på nån man aldrig träffat, tror att det finns en hjärna i könsorganet och tror att 99,9% av alla män är dumma i huvudet och beter sig som en femåring.

Suck.

Regga ett konto med kvinnlig profil på valfri dejtingsida - du kommer att bli förvånad över hur män i alla åldrar beter sig.

Liknande trådar

Gnägg Skaffade en B-ponny till min dotter för 8 veckor sedan. Min dotter har ett utvecklingshandikapp och har sämre balans o koordination än...
2 3
Svar
56
· Visningar
13 391
  • Låst
Relationer Hej kära buke. Jag har så ledsen och förkrossad att jag behöver skriva av mig och ha någon som lyssnar. För åtta år sedan träffa jag...
Svar
8
· Visningar
2 075
Senast: NotlikeI
·
Relationer Ja, är det fler som är i samma sits? Hur gör ni för att träffa killar? Jag börjar tröttna rejält nu... när jag väl kan gå ut så är det...
2
Svar
39
· Visningar
5 543
Senast: Fenestra
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 825
Senast: Gry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka