Inte alla hingstar med i katalogen?!

Mia_R

Trådstartare
Hur många hingstar har ni hittat i katalogen som inte är med? Antingen har jag fått ett felaktigt exemplar, eller så saknas det en och annan hingst av ngn anledning. :p

Ex.vis Flyinges Ragazzo är inte med i katalogen i år, men han finns med på deras hemsida + deras stora annons i Ridsports avelsextra. Miss på tryckeriet? :confused:

Ragazzo finns på sidan 136 i min hingstkatalog, gör han inte det i din? Saknar du flera hingstar? Låter som om du fått ett felaktigt ex i såna fall!

Jag är säker på att du får en ny om du skickar tillbaka den till Ridsport så de ser att det är fel i den.

Ser när jag kollar i katalogen att det saknas flera sidor, var först när jag började kolla sidnumreringen som jag upptäckte detta! :o Däremot så har jag fått dubbelt upp av andra sidor. :eek:

Jo, jag ska gå tillbaka med den där jag köpte den, sen måste ju de i sin tur kunna reklamera den. Jag kan ju inte vara den enda som råkat ut för det här. :crazy:

Självklart ska du ha ut en ny katalog...det är deras skyldighet att fixa! Bara stå på dej! ;)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 117
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 514
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 080
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V