Instruktör?!

N

niba

Är så här att jag letar instruktörer, vet nämligen inte om jag vill fortsätta eller inte med min ridning, för det känns inte som att jag går framåt i min egen ridning även om jag har fått nya ansvarsområden i mitt stall och därför känner att jag måste rida för någon ny.

Jag äger ingen egen, och kan heller inte tänka mig att köpa eller ta någon på foder eftersom att jag snart slutar gymnasiet och då vet jag inte riktigt vad som väntar.

Så vad jag behöver råd med är ifall det finns någon ridskola i västmanland eller närke (helst västra mälardalen eller kak eller i örebro trakten) som ger privatlektioner på sina hästar. Priset spelar ingen roll.
"Stilen" får gärna vara kroppsmedveten ridning / centrerad ridning.

En av anledningarna till att jag vill rida privatlektioner är för att jag vill utvecklas när jag betalar, och jag tycker det är bra med en lektion där allt är fokuserat på mig och hästen till 100%. Dessutom behöver jag då inte ha ett fast datum (i framtiden vet man ju som sagt inte..)

Tacksam för allt svar!

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 745
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 654
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 124
Senast: Juli0a
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 478
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30