Installeringsordning sims 3

C

coookie

Visst stämmer det att man måste använda det senast utkomna expansionspacket i datorn när man spelar med expansions på sims ? Men vet någon hur det fungerar med prylpaket, om jag kan installera först tex. pets och sedan ett prylpaket och använda prylpaketet i datorn när jag spelar?

Sv: Installeringsordning sims 3

När man spelar använder man det senaste!
Har man orginal så kan man installera de andra spelen lite hur som helst efter grundspelet.
Har man inte orginal bör man ta dem i tur och ordning som de kommit ut, trixa och fixa med cracks etc.

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
416
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 688
Senast: Lobelia
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 448
Senast: KesoNeso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 737
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hur får man barn att leka hemma?
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Tips i London