Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, vi tar nya tag och har en del uppslag som borde kunna locka deltagare. Synd bara eftersom det var vår första riktiga tävling och vi fått ihop jättefina priser, blir desto fler priser till höstens tävlande!!!
Tycker mest synd om de som anmält sig, jag skulle INTE bli glad om en tävling jag anmält mig till ställde in, men det är liiite svårt att få ihop en tävling på sju(!) ekipage.....
vart är de tävlingar är är ganska okunnig om vart alla klubbar håller till men visst e de i dalarna?:P isånafall vartm idalarna. o va e de för tävling E,D,C,B lr A-tävling?
Vi skulle ha haft D- och C-tävling, var dock inte särskilt stort intresse för C-tävlingen så till hösten blir det nog D- och E.... Vi håller till i södra Dalarna, söder om Avesta mot Sala...
Ha!!! Lycklig spanade jag i almanackan...tänkte att nu har jag ytterligare en tävling i höst som man kanske skulle kunna fara på (lite långt men behövs det deltagare så...)...men, jag jobbar...Ska ta ett allvarligt snack med schefen
Skola & Jobb
Jag är timanställd, uppsatt på schema i sommar och fick tid idag att jag ska opereras 15 juli. Jag har varit inställd på att det skulle...
Kropp & Själ Den kiropraktor jag gick till regelbundet i några år (tills han flyttade utomlands.. :cautious:) är både kiropraktor och fysioterapeut -...
Trädgård & Växter Jag vet ju inte alls hur det ser ut hos dig men dräneringen är ofta inte bara rör precis intill huset utan det kan vara ett större...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.