InstÄlld TÄvling!

Texaz

Trådstartare
Tänkte bara upplysaom att FRSW:s tävling den 14 juli är inställd pga för få anmälningar... Satsar istället på höstens tävling....

Sv: InstÄlld TÄvling!

Trist när inte planerade tävlingar blir av p.g.a.få anmälningar. Hoppas det blir bättre till hösttävlingen...:cool:

Synd Texaz sån är inte kul,det är sådana grejer som tar energi ifrån en. men hoppas att det blir mer anmälningar till hösten. Kämpa på;)

Japp, vi tar nya tag och har en del uppslag som borde kunna locka deltagare. Synd bara eftersom det var vår första riktiga tävling och vi fått ihop jättefina priser, blir desto fler priser till höstens tävlande!!!
Tycker mest synd om de som anmält sig, jag skulle INTE bli glad om en tävling jag anmält mig till ställde in, men det är liiite svårt att få ihop en tävling på sju(!) ekipage.....

vart är de tävlingar är :o är ganska okunnig om vart alla klubbar håller till:crazy: men visst e de i dalarna?:P isånafall vartm idalarna. o va e de för tävling E,D,C,B lr A-tävling?

Senast ändrad av en moderator:

SJU EKIPAGE !? :eek: De var inte mycket ..

Var själv anmäld och blev lite besviken när de inte blev av..
men när blir höstens tävling av då? Måste ju ha de fina priserna som ni fått ihop ;)

Vi skulle ha haft D- och C-tävling, var dock inte särskilt stort intresse för C-tävlingen så till hösten blir det nog D- och E.... Vi håller till i södra Dalarna, söder om Avesta mot Sala...

Haha, jodå höstens tävling blir 6 oktober och de fina priserna bara väntar på dig!!!

Så bra, är ledig då så ni kan iallafall räkna med ett anmält ekipage ;)

Vart håller ni till egentligen? Såg vägbeskrivningen när proppen kom ut o tänkte att Gävle var lite långt att åka!

Haha, jodå höstens tävling blir 6 oktober och de fina priserna bara väntar på dig!!!

Ha!!! Lycklig spanade jag i almanackan...tänkte att nu har jag ytterligare en tävling i höst som man kanske skulle kunna fara på (lite långt men behövs det deltagare så...)...men, jag jobbar:mad:...Ska ta ett allvarligt snack med schefen:cool:

Vi håller till på Isaksbo gård utanför Avesta, alldeles där rv 68 går upp på rv 70, ca 1 km från Dalahästen. Är inte alls så långt till gävle!!

Hallo!!
Jag kommer i alla fall o tävlar då,är ledig o sen är det ju nära!:banana:
Texas,var du upp till rättvik i helgen,såg inte till dig..

Liknande trådar

Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
449
Senast: Blyger
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Jag är timanställd, uppsatt på schema i sommar och fick tid idag att jag ska opereras 15 juli. Jag har varit inställd på att det skulle...
Svar
17
· Visningar
1 250
Senast: Sirap
·
Tävling Jag vet inte om denna borde ligga här eller på Allmänt, men tänker att hästmänniskor borde hitta hit. På våra klubbtävlingar och 1*...
2
Svar
22
· Visningar
2 328
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?