Jag tycker ditt konto är trevligt, men tror du skulle kunna hashtagga bättre faktiskt, det går ju en viss prepper våg över samhället och skogsträdgård är jätteinne. Mer om den, vilka förutsätttningar den har i din zon och kanske mer katter ? Sen är det svårt att göra pengar på insta om man inte lägger extremt mycket jobb, har en kompis med ett stort (2-3000 följare och runt 500 likes/bild)konto inriktat på självhushållning, de marknadsför möjligen de produkter de säljer och får mer sålt (tex ägg, fårskinn, granar) men inte i övrigt.För en tid sedan fick jag veta att reels var det man skulle lägga upp på instagram för att de var populära. Så jag har lagt upp reels. Det har varit lite olika innehåll. Typ "koka tevatten på vedspisen och hälla i en kopp", "förklara varför jag spar ett visst träd från fällning", "så frön". Resultaten är allt ifrån skitdåligt till ungefär lika dåligt som vanligt. Det jag själv tycker är bra och säger något, kraschlandar på insta. Sånt som jag tycker är sämre går lite bättre.
Det som hittills gått bästa är min honungsbod med 19 gilla och en selfie som fick 16 gilla. (Båda var stillbilder.) Den sistnämnda var bara ett pausinlägg för jag tyckte att det kunde vara bra om jag presenterade mig. Men kontot handlar inte om mig.
Jag vet inte alls varför jag få så uselt resultat på insta. Vill folk inte se hus, trädgård, odling och bin?
Tips?