Jag kollade nyss på filmen med hur du sår chili. Eller jag började titta men tittade inte klart. Det började bra tycker jag, som inte hade en aning om att man måste så chili så himla tidigt. Men sen var det strax därefter flera saker som påverkade det var dels ljuset, det var ganska mörkt och inte helt lätt se vad du gjorde. Det förstärktes av kamerans vinkel snett bakifrån. Sen blev det en lång tystnad medan du hade jord i krukorna t ex.
Mer belysning, filmat framifrån så man ser i alla fall vad händerna gör (men gärna även se personen som pratar är en fördel) och att "snabbspola transportsträckorna" hade fått mig att titta längre tid på den och kanske kommentera. Jag är dock dålig överlag på att kommentera.
Ovan är inte sagt för att klaga, utan utifrån att du önskar få fler views, fler följare och vara mer "kommersiellt gångbar". Och då är ju själva presentationen just det avgörande
Sen kan du utnyttja hashtags mycket mer, men vad du ska tagga med låter jag de kunniga i ditt ämnesområde tipsa om