Instagram för mac

BernT

Trådstartare
Finns det någon app/program man kan ladda ner till macbook för instagram? Där man kan svara på DM osv, hittar bara appar där man inte kan svara på dm. Tycker det går för långsamt att svara på telefonen/paddan.

Det går kanske att lösa med någon sorts emulator? :)

Instagram är ju designat för mobile devices (telefoner och surfplattor). Annars tror jag att bl.a. Flume fortfarande borde funka, men så var det ju det där med säkerhet och åtkomst också :angel:

Det går kanske att lösa med någon sorts emulator? :)

Instagram är ju designat för mobile devices (telefoner och surfplattor). Annars tror jag att bl.a. Flume borde funka, men så var det ju det där med säkerhet och åtkomst också :angel:

Hittade en sån men den kostade 30 dollar/månad + ville ju ha åtkomst och det vågar jag inte i och med att det är för ett företagskonto :/

Hittade en sån men den kostade 30 dollar/månad + ville ju ha åtkomst och det vågar jag inte i och med att det är för ett företagskonto :/
Nä, jag hade inte heller gett åtkomst till tredje part sådär :cautious:

Tyvärr är det alla alternativ jag kommer på just nu, du får utveckla en egen lösning! :D

Nä, jag hade inte heller gett åtkomst till tredje part sådär :cautious:

Tyvärr är det alla alternativ jag kommer på just nu, du får utveckla en egen lösning! :D

Haha jag får fortsätta knappa på telefonen och lida av kramp i fingrarna ;) sambo föreslog tangentbord till paddan så det är väl bästa lösningen.

Haha jag får fortsätta knappa på telefonen och lida av kramp i fingrarna ;) sambo föreslog tangentbord till paddan så det är väl bästa lösningen.
:up:

Förhoppningsvis gör väl Instagram alla funktioner tillgängliga även för webbapplikationen inom kort :D

Annars röstar jag för att testa en emulator :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler Jag tänkte dra ner någon app som följer när jag är ute och går eller cyklar och registrerar var jag gått, fart osv. Jag har förr använt...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
369
Senast: Badger
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 911
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag har varit så galet trött på min nuvarande bransch att det på riktigt känns som någon form av övergrepp att åka till jobbet. I flera...
2
Svar
23
· Visningar
1 064
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar