Inspiration - måla om lösdriftshallen

snurpe

Trådstartare
Jag ska ta mig an sommarprojekt stall och måla om lösdriftshallen. Det blir vitt ovantill, med några svarta hästdekaler i plåt. Frågan är vad jag ska ha nedtill. Jag har tidigare haft grått, grönt och svart nedtill genom åren. Frågan är om man ska gå tillbaka till något gammalt eller testa något nytt? Idéer? Stallbilder?

/m.
 
har inga bilder men en grå färg går ju alltid, typ denna grå, men lite ljusare. så är det fortfarande ganska ljust i lösdriften men ändå tillräckligt mörkt för att bajs ränder och stöv fläckar ska bli allt för synliga :).
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hej Buke! Jag ska klä upp mig, vilket inte hör till vanligheterna. Jag har ett par svarta kostymbyxor i vidare passform och ett par...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: xfie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 782
Hemmet Hej. Vi håller på och totalrenoverat vårat lilla minihus, gammalt sådant från 30talet. Har slagit ut lite väggar och haft oss (inte...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Sar
·
Hundhälsa I början av förra sommaren började min 1½ år gamla borzoi att slicka sig mycket om tassarna. I samband med att vi gjorde...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 376
Senast: Is
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp